همه چیز برای دانلود
همه چیز دانلود | نرم افزار - بازی - کتاب - موبایل - عکس
 
 

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

 

 

source ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

 

روش دوم) شما می توانید با استفاده از فایل پچ موجود در فولدر Patch نیز نرم افزار را کرک نمایید. برای این کار، فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

caution ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 



با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

 

 

source حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342 توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

 

روش دوم) شما می توانید با استفاده از فایل پچ موجود در فولدر Patch نیز نرم افزار را کرک نمایید. برای این کار، فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

caution حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 



دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : محمد رضا

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

 

Adobe Creative Cloud Audition CC 6.0 ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732

 

 

source ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732 توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

حال فایل اجرایی موجود در پوشه Patch را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

caution ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732 دانلود:    Embedupload    Direct Link

 



دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : محمد رضا

Ashampoo Movie Studio نرم افزاری کامل است که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش و ساخت ویدیوهای خانگی را به صورت کامل آسان و مرحله به مرحله را درون خود دارد. بریدن،چسباندن و تبدیل فرمت ویدیوها به همراه ابزارهایی جهت قرار دادن افکت های تصویری و افکت های transition و همچنین رایت ویدیو ساخته شده روی لوح های فشرده با تبدیل آن به فایل ویدیوی از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. Ashampoo Movie Studio تمامی امکانات جهت ویرایش و ساخت ویدیوی خانگی را با خود به همراه دارد. بریدن قسمت های ناخواسته ویدیو و در واقع سانسور کردن آن و یا چسباندن چند ویدیو به یکدیگر و تبدیل آنها به یک فایل واحد در کنار قابلیت هایی نظیر تنظیم رنگ و روشنایی ویدیو و اصلاح رنگ ها از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود. چرخاندن ویدیو، آینه کردن یا تغییر جهت ویدیو و همچنین تنظیم نور و نرمال سازی آن نیز امکانات قالب توجه نرم افزار محسوب میگردد. افکت های تصویری شامل سیاه و سفید کردن تصویر، تبدیل ظاهر به فیلم های قدیمی،sepia و inverse می شوند که جز افکت های محبوب و پرکاربرد هستند. افکت های حرکت یا transition نیز شامل افکت های Black out, Circular, Fade, Move down, Move left, Move right, Move up, White out می باشند. ساخت تیتراژهای کامل متحرک برای آغاز و پایان نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. قرار دادن موزیک برای ویدیو و اضافه کردن متن به ویدیو نیز از ابزارهایی است که میتواند در مواقع لازم به کاربر کمک نماید.

 

ashampoo movie studio ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5

 

 

 

 

 

password ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش و ساخت ویدیو خانگی Ashampoo Movie Studio 1.0.5.5 لینک دانلود – 162.8 مگابایت لینک کمکی

 

 



Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

 

 

 

 

password ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0رمز فایل: www.downloadha.com

download ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0 لینک دانلود – 22.6 مگابایت لینک کمکی

 

 



دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : محمد رضا

اگر از جمله افرادی هستید که به ترجمه نمودن و ساخت زیرنویس برای فیلم علاقمند هستید ولی ابزار مناسب جهت این کار را ندارید و یا حتی اگر دوست دارید به ویرایش زمانی و تنظیم زیرنویس ها اقدام کنید و یا میخواهید متن زیرنویس ها را ویرایش نمایید بایستی از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید. یکی از این نرم افزارهای عالی و از همه مهمتر رایگان Subtitle Workshop نام دارد. این نرم افزار کامل جهت ساخت،تبدیل و ویرایش زیرنویس ها طراحی شده است و تمامی ابزارهای لازم جهت ساخت،ویرایش و تبدیل زیرنویس ها را در خود جای داده است. ساخت زیرنویس ها با قابلیت نمایش فیلم موردنظر درون خود نرم افزار کار را برای مترجم بسیار آسان میکند به صورتی که دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی نیست و نرم افزار با قابلیت play و pause کاربر را در یافتن ثانیه دقیق شروع مکالمات یاری میدهد. در زمینه ویرایش نیز کاربر به راحتی میتواند زیرنویس های ساخته شده را از نظر زمانی و متنی ویرایش نماید بدون اینکه اشکالی در زیرنویس به وجود آید. تبدیل فرمت بین فرمت های معمول زیرنویس نیز در زمره قابلیت های نرم افزارها محسوب می گردد. تنظیم نمودن خطوط و همچنین تغییر فونت ، اندازه فونت و رنگ و… نیز از جمله قابلیت های ویرایشی نرم افزار محسوب میگردد. 

 

Subtitle Workshop ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825

 

 

 

 

 

password ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825 لینک دانلود – 3.8 مگابایت لینک کمکی

 

 



دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : محمد رضا

NCH Tone Generator نرم افزاری کوچک ولی جالب برای ساخت انواع صدا و نویز در فرکانس های مختلف می باشد. حتماً صداهای عجیب و غریب و یا بعضاً آزار دهنده کوتاه را شنیده اید، این صداها را میتوانید خودتان تولید کنید! با نرم افزار NCH Tone Generator به سادگی با وقت گذاشتن میتوانید تن های صوتی،sweeps ،نویز و waveforms تولید نمایید. NCH Tone Generator همچنین شامل تست تن صدا در استودیو برای هم ترازی سطوح صوتی، کالیبراسیون و تست تجهیزات صوتی و یا بلندگو، تنظیم آلات موسیقی و…  می باشد. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از فرکانس ۱ تا ۲۲ هرتز میتواند به تولید صدا در این طیف صدایی بپردازد و در کنار پشتیبانی از حالت استدیو و مونو برای استفاده حرفه ای ها نیز مناسب می باشد. ساخت نویزهایی نظیر Sine wave, square wave, triangular waveform, saw tooth waveform, impulse, white noise و pink این نرم افزار را در ساخت صداهای مختلف و نویز توانمند می سازد.فایل های ساخته شده میتوانند شنیده شوند و همچنین با فرمت Wav ذخیره گردند.

 

NCH Tone Generator تولید صدای نویز و سویپ NCH Tone Generator 3.04

 

 

 

 

 

password تولید صدای نویز و سویپ NCH Tone Generator 3.04رمز فایل: www.downloadha.com

download تولید صدای نویز و سویپ NCH Tone Generator 3.04 لینک دانلود – 1 مگابایت لینک کمکی

 

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در وبلاگ من اوقاتی خوش داشته باشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز برای دانلود و آدرس hamechi-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 232
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 34891
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا


دریافت كد ساعت
مرجع کد آهنگ